ghd lancerer to-die-for kollektion i smukke pasteller

Reklame pga. tidligere samarbejde

Det er ingen hemmelighed, at TikTok hurtigt er blevet den mest populære SoMe-app blandt teenagere og Gen Z, og har med det, skabt en helt ny genre af influencers med en ny kreativ tilgang til at skabe content. Og netop med det i øjemed har det populære brand indenfor hår-styling, ghd, netop relanceret nogle af deres mest populære tools i smukke farver.

LÆS OGSÅ: Den perfekte rutine til krøllet og bølget hår

Den nye kollektion hedder ghd iD, og er en limited-edition kollektion af de populære tools i frisk lilla, lyseblå og sart lyserød.

ghd iD er inspireret af Gen Z og deres kraftfulde udtryk for individualitet. Kollektionen inkluderer ghd platinum+™ styleren, ghd helios™ professionel føntørrer, ghd gold™ styleren og ghd original styler. For at hjælpe med at skabe hype omkring de nye lanceringer har ghd allieret sig med kunstneren Jasmin Sehra (@jasminsehra) for at skabe en komplementær samling af klistermærker, inspireret af den nye kollektion og tools, som kan bruges til at give bærbare computere og telefoncovers et personligt præg.

ghd samarbejder med seks Gen Z TikTok-influencere fra hele verden med deres nye ghd iD-kollektion og har skabt deres første TikTok-ledet kreative kampagne. Kampagnen er optaget i London og fik en samlet rækkevidde på 66 mio på sociale medier.

Kampagnen er med tvillingerne Lisa og Lena Mantler (@lisaandlena) fra Tyskland; breakout makeup-stjernen Abby Roberts (@abbyroberts) fra Storbritannien, den amerikanske upcoming skuespillerinde Jessie Mae Alonzo (@jessiemaealonzo), fashionistaen Marta Losito (@martalosito) fra Italien og ligeledes fra USA, danseren Gabby (@gabbymorr). Denne TikTok-kampagne er inspireret af relaterbare Gen Z-scenarier og personligheder, hvor det er vigtigt at have en god hårdag; Business & Me, Baddie & Me, og Meet the Parents. I tillæg har ghd bestilt en original TikTok-lyd af Pyramids Studio til at ledsage kampagnen og bringe personlighederne til live. Du kan se mere her.

DU GLEMMER ALDRIG DIN 1. GHD. VIS DEN FREM MED EN GOD HÅRDAG.
ghd inviterer dig til at deltage i en TikTok-udfordring.

ghd iD udfordrer TikTok-brugere til at fremvise en af de tre kampagnescenarier ved hjælp af SS22 kollektionen i en 15 sekunders TikTok-video, der viser forvandlingen mellem deres før og efter look. De får friheden til at være kreative med deres forvandling og endelige hårlooks, når de bringer personlighederne til live, med den originale lyd, som er tilgængelig på TikTok, til at ledsage alle uploads. Dette forår inviterer ghd dig til at vise din kreativitet frem på TikTok – uanset om du er i humør til R&n’B-bølger, rock&roll-fletninger, eller pop-krøller kan du bevæge og ryste dit hår med ghdID. ghd platinum+™, ghd gold™ og ghd original leveres med matchende varmebestandig etui og klistermærker. ghd helios™ leveres med matchende pose og klistermærker.

Du kan købe ghd iD HER.

Del vores artikel:

Del på facebook
Facebook
Del på twitter
Twitter
Del på pinterest
Pinterest
Del på linkedin
LinkedIn

Skriv et svar

ChriChri

Du vil måske også kunne lide

Sommerlige kakaotoppe

Ingredienser:• 100 g. blødt smør • 150 g. Flormelis • 200 g. Blendet havregryn • 3 spsk. kakao • 2 spsk. stærk kaffe • rød

Bliver du manipuleret med?

Info: Stine Gram Kærlighedscoach Find mere info her: lovetalk.dk Instagram Facebook Har du prøvet det her? En veninde, kæreste eller kollega siger noget, der helt