Vind Katy Perrys farverige outfits!

Info:

Du kan deltage i sweepstaken HER.

Det er muligt at købe fra 10 og op til 200 lodder per person.

De heldige vindere vil blive informeret den 6. august og bliver kontaktet via e-mail for at få arrangeret den særlige hjemmelevering.

Alle vilkår og betingelser kan læses her.

Ring ding dong, going, going gone! I en ny TV-reklame for Just Eat fremstår den amerikanske popstjerne Katy Perry i flere flotte, farverige outfits. Vil du have fingrene i et af dem? Så har du nu mulighed for at vinde et af Katy Perrys outfits fra videoen.

LÆS OGSÅ: Bo i Carrie Bradshaws lejlighed!

Elsker du farver og tøj, der skiller sig ud fra mængden? Og er du vild med Katy Perry? Så er det nu, du skal slå til. I den seneste TV-reklame for takeaway-virksomheden Just Eat, synger Katy Perry dig lækkersulten, alt imens hun er iklædt en havfruelignede sushikjole, farverig tyl, en salat-BH og flere unikke styles. Nu kan de selvsamme outfits, som popstjerne har båret på TV, blive dine.

Frem til den 1. August 2022 kan du købe et eller flere lodder i puljen for at blive udtrukket som en af de heldige vindere, der i fremtiden kan iklæde sig et af Katys Perrys kostumer hjemme i egen stue. Der trækkes lod om nedenstående outfits, som alle er skabt i Katys karakteristiske kitschede og farverige stil:

●      Daisy Chain-kjole

●      Cotton Candy-sovesæt

●      Ice Box parka-jakke

●      Baby Gem-BH

●      Fromage Frock-kjole

●      Roller Disco-kjole

●      Lemon Meringue plateauhæle

●      Marshmallow plateauhæle

Flere af de enestående stykker tøj er designet af Heather Picchiottino, der er en af Katy Perrys yndlingskostumedesignere. De ægte og unikke outfits vil blive leveret sammen med et autencitetsbevis, der bekræfter, at de har været båret af popstjernen, og vil være signeret af Katy Perry selv.

I forbindelse med samarbejdet udtaler Katy Perry:

“Ikke alene fik vi lov til at skabe en fængende sang, men Just Eat sætter også flere af de vilde outfits fra settet på auktion, hvor hele overskuddet går til World Central Kitchen. Så nogle heldige personer kan udleve scenarierne fra musikvideoen – og bestille sushi, mens de ser film!”.

Sweepstaken er at samarbejde mellem Just Eat og velgørenhedsorganisationen World Central Kitchen, der uddeler måltider for at hjælpe mennesker i humanitære-, klima-, og samfundsmæssige kriser.

Alle penge, indsamlet i forbindelse med sweepstaken, vil gå til World Central Kitchens arbejde med at uddele mad, uddanne kokke, fremme fødevarehygiejne samt hjælpe små fødevarevirksomheder.

De, der ønsker at donere til World Central Kitchen udenom lodtrækningen, kan besøge hjemmesiden direkte HER.

Del vores artikel:

Del på facebook
Facebook
Del på twitter
Twitter
Del på pinterest
Pinterest
Del på linkedin
LinkedIn

Skriv et svar

ChriChri

Du vil måske også kunne lide

4 britiske serier, vi elsker!

Indeholder reklamelinks til C More Elsker du også britisk tv? Så har streaming-tjenesten C More indgået samarbejde med Britbox, hvilket betyder, at C More nu har