I går havde vi på Team ChriChri æren af, at deltage i det smukkeste pressearrangement på Hotel de Rome i Berlin, i forbindelse med lanceringen af Hunkemöllers nye brand ambassadør.
LÆS OGSÅ: Ny kollektion med Caroline Berg Eriksen x Bianco
Efter at have ventet i spænding, kunne Hunkemöllers CEO, Philip Mountford, langt om længe offentliggøre den skønne Doutzen Kroes som deres nye brand ambassadør – og hold nu op hun gør det godt! Vi er fuldstændig vilde med hende – og især på grund af hendes utroligt charmerende og ærlige måde at være på, som du kan se i videoen nedenfor.
Arrangementet var sammensat af de smukkeste elementer og skabte en helt fantastisk stemning, som tydeligt kan ses på billederne. (Og ja, det var absolut CANDY/CAKE-HEAVEN! Måske fik vi spist en anelse for meget! Meeeeen, hvem ville ikke sætte tænderne i alle de lækkerier?)
Det enestående lingeri-samarbejde mellem Hunkemöller og Doutzen, kaldet ”Doutzen’s Stories”, byder på kommende kollektioner som hver gemmer på en lille personlig historie – som både vil kunne ses i de kommende lingeri-, badetøjs- og sportskollektioner.
Selve kollektionen afspejler super fint Doutzen’s personlighed og passion for lingeri og er en kombination af en masse smukke lingerisæt, bodys, en bralette kombineret med en highwaist underdel, et forførende jumpsuit, en underkjole og en kimono.
LÆS OGSÅ: Nike x Riccardo Tisci lancerer ny kollektion
Sammen med Zoë Price-Smith, som er Design Director hos Hunkemöller, introducerede Doutzen i går den super smukke kollektion. Vi kan næsten ikke vente til at se hvilke unikke kampagner Doutzen byder på i fremtiden.
Her kan du se kampagnevideoen for den kommende kollektion, der vil være tilgængelig i butikkerne og online fra den 27 oktober 2016, og læse mere om hele samarbejdet lige her.
Priserne ligger ca. Mellem 99,99 – 499,99 DKK.