Monkifesto: Stærke kvinder med 10 stærke budskaber

Nu er det tid til at stå op for kvinderne – Monki fejrer nemlig 10 års jubilæum ved at sætte en fod i jorden og slå bannerne op! Gennem det kommende efterår vil Monki nemlig sætte fokus på 10 udfordringer som denne tids kvinder står overfor.  

Som frontfigurer for Monkis nye kampagne Monkifesto spurgte Monki en række stærke kvinder om deres holdning til kropsbehåring, online-mobning, venskaber og ikke mindst ’den tid på måneden’ samt andre relevante girls stuff. Her i blandt det lesbiske par Sarah Moore og Minerva Amiss, som udtaler sig om at være lesbiske samt deres holdning til, hvordan den ægte kærlighed til hinanden kan være forkert i andres øjne. Ud over de udvalgte kvinder som er aktivister, bloggere eller andet, har Monki også inddraget deres egne ’’aber’’ –  deres egne ansatte, som snakker om det, at blive antastet som noget bestemt fordi du ser ud som du gør.

Monkis manager, Lea Rytz Goldman udtaler sig til pressen således ’’Det har været vores mål fra starten at styrke kvinders og deres væsen. Denne kampagne skal repræsentere et nyt skridt for os som brand. Vores mål er at ændre attituder. Og hvis vi kan lykkedes med dét, vil vi være mere stolte af dette end noget andet vi har opnået siden 2006, hvor vi startede’’ 

Kampagnen Monkifesto, som bliver lanceret d. 19. september, er skudt af den dygtige svenske fotograf Arvida Byström. Ud over fotografier er der også filmet interviews og dybe samtaler med hver frontfigur for kampagnen – vi glæder os sådan til at se det hele! 

Psst… Klik dig igennem galleriet ovenfor for at se nogle af billederne fra kampagnen.

Gem

Del vores artikel:

Del på facebook
Facebook
Del på twitter
Twitter
Del på pinterest
Pinterest
Del på linkedin
LinkedIn

Skriv et svar

ChriChri

Du vil måske også kunne lide

Kom med på den bedste venindetur

Artiklen indeholder sponsoreret indhold Amanda Lagoni er udover at være parterapeut og sexolog, både mor, kone og veninde. Hun møder de samme udfordringer i parforholdet