All Natural: Monki lancerer banebrydende kampagne

Under sloganet Good Vibes Only præsenterer Monki nu sin første kampagne nogensinde for undertøj og badetøj – med fuldstændig uretoucherede modeller!

LÆS OGSÅ: Danmark er repræsenteret ved dette års Oscars: se alle de nominerede her!

Dette forår lancerer det svenske brand Monki deres første kampagne for bade- og undertøj, med helt naturlige modeller, og uden nogen form for retouchering. Kampagnebillederne er skudt af den svenske fotograf Nina Andersson Voigt, som har fokuseret på et afslappet, ærligt og naturligt udtryk.

Selvom det ikke burde være revolutionerende at vise ‘rigtige’ kroppe, uden filter, så er det langt fra normen inden for modeverdenen, især når det kommer til undertøj og badetøj. Men Monki har nu gjort det til sin mission at få piger til at føle sig tilpasse i deres egen krop – uanset form og farve.

LÆS OGSÅ: Suit up ladies: Shop maskuline & elegante outfits

Se nogle af de inspirerende kampagnebilleder her:

Del vores artikel:

Del på facebook
Facebook
Del på twitter
Twitter
Del på pinterest
Pinterest
Del på linkedin
LinkedIn

Skriv et svar

ChriChri

Du vil måske også kunne lide

Kom med på den bedste venindetur

Artiklen indeholder sponsoreret indhold Amanda Lagoni er udover at være parterapeut og sexolog, både mor, kone og veninde. Hun møder de samme udfordringer i parforholdet