Rimmel London caster mand i ny kampagne

Skønhedsbranchen er længe blevet kritiseret for dets manglende integrering af kønsroller, men det er nu lykkes at ændre lidt i strukturen. CoverGirl og Maybelline har lavet beautykampagner med mænd som modeller, og nu gør Rimmel London det samme. 

LÆS OGSÅ: All Natural: Monki lancerer banebrydende kampagne

I deres seneste beautykampagne ”Live The London Look” kan du se den 17-årige YouTuber Lewys Ball, som også går under navnet lookingforlewys på Instagram. Hans makeup er on point, og så har han fuldstændig styr på, hvordan man laver sine øjenbryn. Noget vi andre kan bruge timevis på, selv hvis vi bare skal ned og købe en liter mælk.

Det er ikke så sært, at Rimmel gerne vil have den unge fyr med i deres nye kampagne. Og som han nævner i videoen: ”Alle kan gå med makeup, uanset hvem man er”. So true!  

Del vores artikel:

Del på facebook
Facebook
Del på twitter
Twitter
Del på pinterest
Pinterest
Del på linkedin
LinkedIn

Skriv et svar

ChriChri

Du vil måske også kunne lide

Kom med på den bedste venindetur

Artiklen indeholder sponsoreret indhold Amanda Lagoni er udover at være parterapeut og sexolog, både mor, kone og veninde. Hun møder de samme udfordringer i parforholdet