Fashion&Beauty

Rimmel London caster mand i ny kampagne

Skønhedsbranchen er længe blevet kritiseret for dets manglende integrering af kønsroller, men det er nu lykkes at ændre lidt i strukturen. CoverGirl og Maybelline har lavet beautykampagner med mænd som modeller, og nu gør Rimmel London det samme. 

LÆS OGSÅ: All Natural: Monki lancerer banebrydende kampagne

I deres seneste beautykampagne ”Live The London Look” kan du se den 17-årige YouTuber Lewys Ball, som også går under navnet lookingforlewys på Instagram. Hans makeup er on point, og så har han fuldstændig styr på, hvordan man laver sine øjenbryn. Noget vi andre kan bruge timevis på, selv hvis vi bare skal ned og købe en liter mælk.

Det er ikke så sært, at Rimmel gerne vil have den unge fyr med i deres nye kampagne. Og som han nævner i videoen: ”Alle kan gå med makeup, uanset hvem man er”. So true!  

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *