Torsdagstræning: Øvelser til arme, ben og baller

Info:

Nordiic Hiit gør det overskueligt for dig at komme i form og holde formen ved lige i en travl hverdag. Du kan vælge mellem HIIT-træning, yoga og løbetræning. Bliv medlem af Nordic Hiit her. Du kan følge dem på instagram @NordicHiit og på Facebook.

Veninderne Ida og Christina har skabt træningsplatformen Nordic Hiit, som leverer øvelser til hjemmetræning.

Hver anden torsdag vil pigerne guide til træningsøvelser, som du kan lave hjemme i stuen, når du er ude at rejse – ja, faktisk hvor som helst. I denne uge er der fokus på triceps, ben og baller.

LÆS OGSÅ: Torsdagstræning: Øvelser til baller, lår og arme

Øvelse 1 – Superwoman push ups

  1. Placer hænderne under skuldrene og sæt tæerne i gulvet, så kroppen er udstrakt.
  2. Bøj ned i armene så albuerne kører op langs siden af kroppen.
  3. Stræk armene igen og løft i samme bevægelse din arm og modsatte ben. Spænd op i hele kroppen gennem øvelsen.
  4. Lav en push up igen, og løft modsatte arm og ben på toppen
  5. Lav så mange gentagelser du kan på 50 sek á 3 omgange

Primære muskelgruppe: Triceps og core (mave)

Nemmere alternativ: Lav øvelsen på knæene

 Øvelse 2 – In & out bear hold

  1. Stil dig på alle 4, så dine hænder er under dine skuldre og dine knæ er under dine hofter
  2. Løft dine knæ få cm op over gulvet
  3. Hop ind og ud med fødderne
  4. Giv den alt hvad du har i 30 sek á 3 omgange

Primære muskelgruppe: Full Body med fokus på ben og baller

Nemmere alternativ: Træd ud og ind, i stedet for at hoppe

Del vores artikel:

Del på facebook
Facebook
Del på twitter
Twitter
Del på pinterest
Pinterest
Del på linkedin
LinkedIn

Skriv et svar

ChriChri

Du vil måske også kunne lide

Skøn julet Irish Coffee

Ingredienser(2 personer) 2 spk brun farin 2 tsk ahornsirup 1 knivspids revet Tonkabønne 8 cl Tullamore D.E.W. 20 cl stærk kaffe 4 tsk. letpisket flødeskum