Hvilken træning passer dig? 

Vores vision er, at give dig vores bud på hvordan det kan gøres, og så forklarer Anne hvad der er hvad i den store træningsjungle. Derudfra vil det være nemmere for dig at vide hvad der lyder som noget du kunne tænke dig at begynde på, eller prøve af i dit lokale træningscenter.

Der findes rigtig mange måder at komme i form på, og ligeså mange gode råd. Du vil sikkert høre fra venner og bekendte: ”Jeg har tabt mig fem kilo, og det var fordi jeg begyndte at løbe”, eller at en anden har fået flad mave, fordi hun trænede tung styrketræning, eller fik pænere arme af pilates. Derfor kan det være virkelig svært at finde rundt i alle de velmenende råd og vejledninger mange træningseksperter kommer med.

LÆS OGSÅ: 6 nemme øvelser der kun kræver en stol

Vores vision er, at give dig vores bud på hvordan det kan gøres, og så forklarer Anne Bech, hvad der er hvad i den store træningsjungle. Derudfra vil det være nemmere for dig, at vide hvad der lyder som noget du kunne tænke dig at begynde på, eller prøve af i dit lokale træningscenter.

Nedenfor kan du se 5 forskellige træningsformer, samt hvad de gør godt for:

Standard eksponeringerPilates

Yoga

Løb

Styrketræning

Træning i fitnesscentre

LÆS OGSÅ: Hvorfor taber jeg mig ikke?

Del vores artikel:

Del på facebook
Facebook
Del på twitter
Twitter
Del på pinterest
Pinterest
Del på linkedin
LinkedIn

Skriv et svar

ChriChri

Du vil måske også kunne lide

Lun kartoffelsalat med asparges

Ingredienser3 spsk. eddike, gerne æbleeddike 3 spsk. sukker ¾ dl fløde 3 friske mellemstore rødløg 1 bundt danske radiser, skåret over på langs 2 spsk.