Amalie Wichmans Acai morgenskål

Ingredienser

3 dl. Frosne bær. Herunder blåbær og hindbær

2,5 dl. laktose fri yogurt 

10 dråber stevia sødemiddel 

1 Spise ske Acai pulver (kan købes på www.acaiacai.dk)


Topping foreslag:

Friske bær, gojibær, kokosflager, hakkede nødder eller græskarkerner 

Amalie har i alle sine opskrifter fokus på at bruge gode og nærende ingredienser, der styrker kroppen og gør du kører længere på literen. Det er vigtigt for hende, at det ikke bliver kedeligt at spise sundt. Det er også tankerne bag denne lækre Acai morgen skål, som er fyldt med mineraler, fibre og vitaminer og er en rigtig “super-food”. Amalie deler opskriften med jer her. 

____________

Til 1 person

Sådan gør du

Hæld alle ingredienserne i en blander og blend sammen indtil blandingen er cremet. Find en skål, hæld blandingen op og hæld toppingen over. Enjoy!

 

Del vores artikel:

Del på facebook
Facebook
Del på twitter
Twitter
Del på pinterest
Pinterest
Del på linkedin
LinkedIn

Skriv et svar

ChriChri

Du vil måske også kunne lide

Kom med på den bedste venindetur

Artiklen indeholder sponsoreret indhold Amanda Lagoni er udover at være parterapeut og sexolog, både mor, kone og veninde. Hun møder de samme udfordringer i parforholdet