7 gode råd til god søvn

Facts


Marie Louise Cramer

Holistisk livsstilscoach og ejer af Cramers Studie.

Se mere til Marie Louise på cramersstudie.dk, @marielouisecramer, & @cramersstudie

Artiklen indeholder reklamelinks.

En god nattesøvn er afgørende for dig, der drømmer om at få en sund og stærk krop. Når du sover, genopbygger din krop sig selv og gør dig klar til næste dag. Med god søvn reducerer du blandt andet trangen til søde sager og får et højere energiniveau i løbet af dagen. Du kan tilmed også opleve, at du begynder at tabe dig, når du prioriterer din nattesøvn.

LÆS OGSÅ: Drop træningen med god samvittighed

Er du knapt så god til at få prioriteret søvnen? Så giver jeg dig her 7 gode råd til, hvordan du opnår god søvn.

#1 Gå i seng på samme tidspunkt

#2 Sluk dit tv, din computer, din mobil eller Ipad en time før sengetid

#3 Drop koffein (ikke bare kaffe) efter kl. 16.00

#4 Undgå for meget mad og drikke – før sengetid

#5 Gør dit soveværelse til drømmeland

#6 Undgå hård fysisk aktivitet sent om aftenen

#7 Skriv dine tanker ned, hvis du har svært ved at falde i søvn

. . . . 

Kunne du tænke dig at få de 7 råd uddybet? Så kan du finde dem i min bog, som du kan købe lige her

Husk – du kan altid følge med på min blog: marielouisecramer.dk eller min Instagram: @marielouisecramer

XX Marie Louise

Del vores artikel:

Del på facebook
Facebook
Del på twitter
Twitter
Del på pinterest
Pinterest
Del på linkedin
LinkedIn

Skriv et svar

ChriChri

Du vil måske også kunne lide

Kom med på den bedste venindetur

Artiklen indeholder sponsoreret indhold Amanda Lagoni er udover at være parterapeut og sexolog, både mor, kone og veninde. Hun møder de samme udfordringer i parforholdet