Food&Health

Se de vilde før- og efterbilleder: Sådan gik Christianes træning

Christiane før og efter

Som du måske husker, så lavede Christiane en aftale med sig selv, inden vi gik ind i det nye år. Hun skulle i bedre form, inden hun skulle på ferie. For da området omkring hendes mave altid har været hendes issue-område, har hun aldrig været typen, du så i bikini ved stranden, men stort set altid badedragt. Men det skulle der simpelthen laves om på i 2020, og med træner Rikkemaijas hjælp endte det simpelthen med at ske!

Ifølge Christiane handlede det selvfølgelig ikke om, at hun skulle tabe sig – hun er udmærket klar over, at hendes krop er slank. Til gengæld ville hun gerne have et mere tonet look og have en krop, der ikke bare var slank, men også så sund ud. Du kan læse mere om, hvordan Christiane motiverer sig selv og hendes træningstips her.

Og taaa-daaaah! Der er ingen tvivl om, at Christiane nåede i mål!

Altså prøv lige at se, hvor lækker hun er i din bikini!

Vi har taget en snak med Rikkemaija om, hvordan de er nået i mål og hvordan det har været at arbejde med Christiane.

Q
Hvordan opnår man de resultater, som Christiane har opnået?
A

Christiane er virkelig nem at arbejde med, for hun gør, hvad vi aftaler – det er første skridt mod at opnå de ønskede resultater 🙂

Vi talte en del om, hvordan hun kunne holde energien via kosten gennem hendes ofte travle dage. For at kunne nå sine mål var det vigtigt, at hun fik sine måltider kontinuerligt, både så vi kunne få øget hendes muskelmasse og så hun kunne holde til at træne med den belastning, der skulle til.

Resultaterne som Christiane har opnået var en kombination af både sunde, planlagte måltider og masser af hård træning.

Er der nogen øvelser, som I især har fokuseret på?
A
Vi har trænet hele hendes krop, da der ikke er særlige udfordringer hos Christiane at tage hensyn til, såsom skader eller specifikke fokusområder som f.eks. holdning eller lignende. Vi ville gerne tone hele hendes krop, og det synes jeg, vi er lykkes rigtig godt med.
Q
Hvad er dit bedste råd til at komme igang med træning, hvis man er en travl kvinde?
A
Jeg er helt klar over, at det er svært at få træningen ind i hverdagen, når man har karriere, eventuelt børn og alt det andet, der også skal passes. Det bedste råd er at gøre lidt. Lidt kan skabe en enorm forandring, hvis man gør det tit nok. Det kan være at stå 15 minutter tidligere op om morgenen og lave 50 squats og 50 mavebøjninger. Tænk hvad det ville ændre ved kroppen, hvis du gjorde det hver dag i 3 måneder?! Lidt kan altid lade sig gøre. Når forandringerne kommer, så stiger motivationen, og man får lyst til at prioritere træning. Og så frigiver træning jo både energi og glæde. Hvis du starter med at gøre lidt ad gangen, skal det nok skabe større forandringer med sig.
Det skader ikke at prøve vel? 😉
Du kan følge Rikkemaija på instagram under navnet @rikkemaijadif

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *