Life&Beyond

ThisWay lancerer ny og lækker rejsekollektion

Seje Julie Pallesen, har bloggen This Way, hvor hendes vision er at inspirere folk til at rejse og opleve verden. Ved siden af bloggen arbejder hun som model med hele verden, som sin arbejdsplads. Som noget helt nyt har hun netop lanceret AwayThisWay en kollektion med sine egne rejseprodukter. Vi har derfor taget en snak med hende om, hvordan hun fik ideen til produkterne og hvad hun har af fremtidsdrømme for AwayThisWay.

Q

Hvordan fik du ideen til Away This Way?  

A

Gennem mine seneste 9 år har jeg rejst en del og boet i udlandet. Og på alle mine rejser fandt jeg ud af, hvad jeg manglede på mine rejser for, at det blev en endnu mere behagelig og tur. Med min rejseblog, ThisWay, Thiswaybypallesen.com fandt jeg en god overgang til, at jeg skulle starte mit eget rejse-brand. Størstedelen af, hvad min blog omhandler, er rejser og det er på mine rejser, at jeg bliver mest inspireret og fyldt med ny energi.
Så da jeg blev færdiguddannet som Cand. Merc på Copenhagen Business School, begyndte jeg at lave en business-plan og gik i gang med at udvikle mine egne rejserelaterede produkter. Jeg startede med solcremerne, da jeg synes, at det er svært at finde rene solcremer i høj kvalitet og som kommer i rejsevenlige størrelser. Derefter begyndte jeg med flysokker, notebooks, PBA-frie plastiktasker, som man kan have med på flyet og mere.
Og til december kommer min egen silkeproduktion, hvilket jeg også er mega spændt på.
Så idéen kom fra mine egne erfaringer som “frequent traveller” til at skabe de produkter, som jeg selv savnede og som jeg kunne se, at der var mange andre, der også søgte.
Visionen bag Away This Way er at forbrugere kan få rejseinspiration gennem vores rejseguides samt få adgang til, hvilke produkter de kan anvende, når de er på deres rejser for at få en komfortabel og chic oplevelse.

Q

Hvor lang tid er der gået, fra da du fik ideen, til du stod med produkterne i hånden?

A

Fra sommer 2016, hvor jeg blev kandidat, knoklede jeg i to år på AwayThisWay og d. 18 august 2018 lancerede vi. Jeg har sparet egne penge sammen for at få virksomheden til at køre rundt og fungere og det er mig, der træffer alle beslutningerne. Men rundt regnet har det taget 2 år fra min tanke til lancering.

Q

Hvad har været vigtigt for dig i forbindelse med udviklingen af produkterne?

A

Det vigtigste for mig er, at jeg har en god og tæt relation med alle, jeg arbejder med. Alle mine fabrikanter har jeg skabt et forhold til og jeg besøger dem og bruger meget energi på at være personlige med dem.

Q

Hvad er dit eget yndlingsprodukt i serien?

A

Uha.. den er svær. Jeg er mega stolt over mine 4 første solprodukter, da jeg har testet dem i to år og haft en masse til at teste dem og alle er meget vilde med dem. Og min hud elsker dem. Og så er flysokkerne et must for mig! Jeg flyver aldrig uden!

Q

Hvad er næste skridt for Away This Way?

A

Away This Way er i gang med at lave samarbejder med hoteller, så vi kan få produkterne ud til de rigtige kunder omkring i verden. Og derudover er vi hele tiden i gang med at udvikle nye produkter. Vi er i gang med en silkeproduktion, som bliver lavet i italien på en af de bedste fabrikker i verden. Det glæder jeg mig rigtig meget til at lancere.

Q

Hvor ser du Away This Way om 5 år?

A

Jeg ser Away This Way være et anerkendt rejsebrand, og at forbrugere i hele verden vil bruge Away This Way til at finde rejse inspiration og anvende produkterne på deres rejser.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *